mandag 7. januar 2008

Mye og billig VS lite og dyrt




Jeg er blant de som heller kjøper mye og billig enn dyre ting. Jeg legger litt penger i jeans og sko, mens resten... nah not so much. Men nå tenkte jeg på (nyttig bruk av hjerneceller dette) å spare til bedre og mer klassiske ting å fylle min garderobe med. Jeg er veldig, veldig glad i vesker og derfor blir det kanskje en designer-veske om ikke lenge?! Kriteriene er at hvis jeg skal legge så mye penger i en veske må det være en tidløs, praktisk og sort veske. Sort fordi 80% av garderoben min er sort, og det går til alt!


Så jeg vurderer å legge pengene mine i enten en Chanel quiltet håndveske (stor), en Mulberry Bayswater eller en Bottega Veneta intrecciato leather shopper?!


Så hva syns du? Chanel,Mulberry eller Bottega Veneta?




Ingen kommentarer: