tirsdag 26. februar 2008

Indian summer


Husker ikke om jeg har skrevet om de før, men i hvertfall kom jeg på de når jeg leste svenske Nathalies blogg i dag (http://www.glife.se/Nathalie/11113). Jeg bestilte de fra Minnetonkas hjemmeside i november eller noe og de er veldig fine, men jeg var så dum å bestille uten såler (fikk ikke med meg at de var uten) så det er kun skinn mellom mine føtter og de små, skarpe stenene... Er det noen som vet om det går an å få en skomaker til å sette såle på de? Syns jo de er ganske så fin-fine og vil kunne bruke dem uten at mine søte, små blir helt maltraktert:) For øvrig så var det veldig greit å bestille fra deres side, det gikk under en uke før de var i posten og shippingen var ikke så ille i pris. Skoene kostet under 200,- så jeg slapp å betale toll også!

Ingen kommentarer: